Tomt

Jag är trött och rastlös. Funderar på en ny header (seriöst, den jag har nu är ju så jävla fånig så det inte är sant.)
Men har slut på idéer. Inga bilder som passar. Ingen layout som jag blir nöjd med.
Raderat ett antal nu de senaste tjugo minutrarna.
 Det är bara tomt i huvudet..


Återkommer när jag har något att skriva om. Finns inget vettigt att skriva om så ja, nån vecka, en månad?
Har helt enkelt inget att komma med. Har dessutom inte orken, lusten eller tiden.


Skriv med egna ord
Postat av: lina

Ryck upp dig! :D

På lördag får du något att skriva om, nämligen då du INTE kastar eller häller något på mig..!

2008-09-23 @ 00:05:44
URL: http://lnpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0