Symboler

Kom in på Vinkelns nyss för att köpa frimärken. HAr fortfarande inte skickat in brevet till Vasa att jag slutat där så formelt så går jag på två skolor. Yey...

Medan jag väntade på kassörskan såg jag löpsedeln där det stod ''Såhär mycket tjänar politikerna i Kungsör'' eller nått.
Då kom jag ihåg en intervju jag, Sara och Tessan gjorde med Strängbom. En av frågorna löd såhär: ''Hur mycket tjänar du?''
Hans svar var: ''Inte tillräckligt.''

Så jag går ut och tänker inte mer på det, men vem ser jag när jag cyklar förbi Västerskolan?!

STRÄNGBOM! På sin röda damtralla!

Symboler?

JA!

Skriv med egna ord
Postat av: Sara

Fyfan jääääävla Strängbom!!!! Ahhh du skulle typ ha låtsats bryta ihop å börja grina framför honom eller nått :P Bara för att han skulle få lite dåligt samvete. Han är en tjocksmock som tror att "banta" är att cykla runt med kungsörs tjänstecyklar!!!

2008-09-10 @ 18:26:35
URL: http://stilblick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0