''Ska vagnen vara på vagnen?''

Hupp, slocknade i soffan och vaknar nu fyra timmar senare haha :P
Det var sköööönt! :P

Har inte gjort ett skit sen  jag kom hem haha! Engelskan ska jag snart börja på. Glosor, hur svårt kan det vara? ;)

Dagen ha gått i en liten berg- och dalbana. Från åtta till klockan ett var jag hur effektiv som helst! Snart ikapp med matten, bara ett avsnitt kvar, och jag sket tom i lunchen (tvetydig tolkning här va ;) för att sitta med matten!

På kemin skulle vi väga vatten. Vadå basic stuff?
På fysiken tog IQ-krafterna slut totalt. Jag hajjar verkligen inte det där med momentanhastighet och konstant-blablabla.
sRubriken där uppe var Gurras ordvits för dagen.
Var helt slut i huvet, och jag gav upp. Den var usel och jag garvade som en kyckling. Det kändes nästan som på Ulvesund ;P

Sen efter ett skulle jag ha räknat med matte, och hjälpt Sara lite, men vi kom snart fram till att vi inte orkade räkna. Då hade det knappt gått fem minuter :P
Vi fikade, gick upp till biblan igen för att ge det ett till försök. Ett tal fick vi klart och gav sen upp för dagen haha! Hur kommer detta gå, Sara? ;P

Trskade upp till stan och Wayne's och jag åt min fösta riktiga måltid för dagen. Klockan var tre då. Och mackan var svindyr :p

Ska trippa ut mot badrummet, duscha, äta och sen parkera mig framför TVn med glosorna. Jag älskar livet just nu.
Jag hopas ni också gör det :)

Skriv med egna ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0