''Och varför känner du så?''

Errr, för att jag gör det?

Väntade på samtalet hela dagen. Höll i mobilen och kollade på den hela tiden. Och sen, äntligen ringer hon och fyfan vad glad jag blir! Vi börjar prata och plötsligt slänger hon fram ''Och varför känner du så?''
Som ni ser så var mitt svar inte klockrent eller vad man ska säga. Jag tog tystnaden på andra sidan som att hon inte fattade vad jag menade. Jag är bra på att läsa folk, även om jag inte ens är i närheten av dem.

Klockan två imorgon ska jag befinna mig där. Knappast nervös måste jag säga. Risken att irra bort säg i korridoren är ju 0%...ironi.
Nej, hon ska möta upp mig i receptionen. Sen ska jag få en sån där snygg namnlapp. Dom är verkligen sexy. Jag kan väl lika gärna skriva mobbad i panna, på ryggen och gå runt med toapapper på skon...nej, jag hoppas jag slipper namnlappen :P

Får skjuts dit av Sara. Det var ju lite småroligt när vi berättade för vår mentor att vi skulle till Ullvi. Hon verkade ta det bra, men hon gav oss mördarblickar resten av lektionen. Det finner jag lite småroligt. Känner mig lite som en förädare >: )

Och vet ni vad? Jag ska vara duktig idag. Jag ska klippa gräset. Jag får citera Tobbe som kommenterade gräshöjden när han var hemma hos mig igår:

''Du har tur som inte klipper gräset med handjagare!''

Ja, Tobbe. Jag har tur som inte klipper gräs med handjagare. Och gräsets höjd? Tja, om jag säger såhär: det är högt och jag skulle tappa bort skon om den föll av foten. Punkt. ^^

Skriv med egna ord
Postat av: Sara

Vi är två förrädare Thomas ^^ mohaha :P

2008-09-01 @ 20:39:54
URL: http://stilblick.blogg.se/
Postat av: lina

svar: haha vadå inte förstå mig? jag bara fortsatte att gå.. det kändes mindre då :) du skulle sett fotspåren.. :D pappa svimma nästan ;) haha SVIK INTE MIG NU :( Klarar inte spanskan utan någon att flumma med :( svikare :'(

2008-09-01 @ 22:48:18
URL: http://lnpettersson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Svikare!! Dumpar mig, kevin och tobbe!! Menmen jag är säker på att Ullvi suger lika mycket som Vasa :) Och då måste ju du och sara stanna enligt mig :P

2008-09-02 @ 01:50:24
Postat av: Emma

Vad tycker du om den nya blogg.se förresten?

2008-09-02 @ 16:34:19
URL: http://regalemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0