Monday is the day

Ännu en dag då det känt som om jag druckit diesel. Om det är en bra sak är nog ganska individuellt höhö.
Dagen har väl lunkat på mer eller mindre med snigelfart. Jag har överlevt, ja, men vetefan alltså... :p
Dagens sämsta måste ändå ha varit filmen vi börjat se på spanskan. Visst, den är underhållande, men hinner fan knappt med när de pratar haha! De kacklar på i 160 och jag kanske snappar upp ett ord var femte mening. Bra odds där :)
På svenskan lunkar det på. Teatern är nån gång i höst har jag för mig. Jag har faktiskt koll.
Min dialog med Christoffer går väl mindre bra haha!
Ska som tidigare sagt vara en intervjuare. Så här ser vår dialog ut ungefär:

Jag:
''Nu står jag här med Al Gore.
Han har pratat sen igår.
Vi har intervjuat honom förut,
men glömde trycka på record och filmen var slut.
Så nu jag med honom åter står.
Titta, Snövit på står redan på tår!''

Christoffers tal (han är alltså Al Gore)

Jag:'' Det var allt från oss idag. Mig kommer ni inte se på ett tag''


Njaaaa.....
Kunde vara bättre. Det är fan svårt att rimma och vara rolig på en och samma gång.
Är det här inte esteternas uppgift?! Varför ska naturare hålla på med teater?? ;P
Stannade förbi Konsum (du ser, jag sponsrar din skola, Johan ;) efter skolan. Big pack med Kinapuffar (jag fattar ironin nu i efterhand) och mörkchoklad. Pluggkväll för hela jävla slanten!

Får ta och utfodra syskonen först. Och jag hann inte svara på din fråga vid bussen, Sara.
Jo, de kan ta hand om sig själva, men följderna av det gör att jag måste se efter dom. Haha... :P

Skriv med egna ord
Postat av: Sara

Haha, alltid svar på tal du! :P

2008-09-22 @ 20:34:46
URL: http://stilblick.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahah.. well done! Ska säga det till mina lärare så det syns i betyget =P

2008-09-22 @ 21:10:38
Postat av: johan

förra av mig =P

2008-09-22 @ 21:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0