Den gode av två onda...

''Svikare!!!!!!''

Det var Sandras fina ord haha. Ja, jag kände mig lite som en svikare idag. Självklart så tog jag det inte seriöst.
Det kommer kännas tomt utan ligan; utan Tobbe, Kevin, Sandra och Lina (och Sara) då jag lämnar Vasa.
Trots att jag inte vill lämna klassen så tycker jag det ändå är en nödvändighet. Jag måste lära mig stå på egna ben, för att citera Sara.
Ni tre kommer få det bra på Vasa! :D

Det gick skitbra på Ullvi! Vad tänkte jag när jag i april i våras gick dit med inställningen att hata Ullvi? Vad tänkte jag med?! Att personalen faktiskt bemöter dig med ett leende betyder oerhört mycket! Det känns så skönt att på något sätt känna sig välkommen! På Vasa kände jag mig mer som en statist. Att jag fick betalt för att befinna mig på plats, även om det var mot min vilja.
Att jag får åka till Irland i i vår i en vecka skadar inte. Det är som grädde på moset, som rektorn sa till mig på Ullvi. Höhö :D

Visst, jag må vara en svikare, men jag måste bara påpeka att Sara är en ännu större svikare. HON BYTER TILL SAMHÄLL! :P
Och du är fortfarande skyldig mig en smörgås, Sara ;P

''Det är som en debatt mellan sossar och moderater. De försöker bara skylla ifrån sig'' ;)

Att detta är ett misstag är jag medveten om, men det går inte att leva och tänka att allt är misslyckat. Om detta är ett misstag kommer jag att veta senare i år. Men just nu känns detta som det enda rätta, även om jag måste lämna vännerna. Bara för att jag byter skola betyder väl inte att vi inte kommer ses mer?


Såhär jävla lycklig är jag nu! Kanske inte märks pga hans konstiga leende, men tro mig han var lycklig när jag tog kortet. Så som han hade ätit.. :)

Skriv med egna ord
Postat av: Sara

Asså gud va jag känner mig träffad ^^;p du är inte snäll! Jag vet inte att det heter massa istället för vikt på fysiken, därför måste jag gå samhäll. Okej?! :P

2008-09-02 @ 19:20:19
URL: http://stilblick.blogg.se/
Postat av: Tobias

Vi gick idag, efter att ni hade åkt, och kom fram till att ni gör varsitt extremt stort misstag. Jag säger det inte för att på nåt sätt desperat hålla kvar er eller nåt liknande. Det är sant. Tänk på det. Du kan fortfarande ångra dig. "Nej" säger du. Jo.

2008-09-02 @ 19:29:42
URL: http://irport.blogg.se/
Postat av: lina

haha erkänn att det du skrev på min blogg bara vara för att smöra in dig så att jag inte är besviken på dig över att byta skola OCH fortsätta läsa spanska? ;) haha fy fan vilken diss! men du? filmkväll i helgen? har inte match förrän på måndag :)

2008-09-02 @ 21:29:47
URL: http://lnpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0