Min syo

Har världens mördarblick. Hon har dessutom inga ögonbryn. Hon är säkert gift med sin pincett...
Hon frågade varför jag lämnade Vasa. Jag bara stumnade. Jag visste varför. Men jag visste inte bara hur jag skulle säga det, så jag sa: ''För att jag inte trivs här''
Duh! Självklart svar, men varför trivs jag inte?. Hennes följdfråga.
Jag börjar babbla en massa och jag vetefan vad jag sa. Hon stod 15 centimeter från mitt ansikte.
Och sen sticker Sara in med sina djupa och väluttänkta svar. TAAAAACK!! Trodde jag skulle dö! :P

Så nu är jag utskriven och det blir Ullvi imorgon. 4 skolor på ett år. Det tål att upprepas höhö. Ingen dålig bedrift, det! Att jag sen också är med i två skolkataloger tagna samma termin är inte illa pinkat. Det är såna här små och värdelösa saker som gör mig glad. Jag är lättroad och lättlurad. For your information ;)

Delarna av NV-ligan som finns kvar på Vasa säger jag ett stort lycka till, till! :D Vi får ta och samla ihop gänget nån dag! :)

Skriv med egna ord
Postat av: Sara

Haha varsegod :P Du måste bli lite mer snabbtänkt Thomas ^^ ;P

2008-09-03 @ 11:44:11
URL: http://stilblick.blogg.se/
Postat av: lina

Jag förstår varför ni slutade.. Ju mer och mer tid vi går på Vasa desto mer illa blir det. Du skulle varit med på mötet idag.. Fy fan.. ;)

2008-09-03 @ 16:43:44
URL: http://lnpettersson.blogg.se/
Postat av: Miiiicke!

det kommer gå så bra thompis! :D Ullvi är bra (y)

2008-09-03 @ 16:57:04
Postat av: Tobias

Haha! Ja, träffas måste vi göra. Snart snart!

2008-09-03 @ 20:04:36
URL: http://irport.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0