Jag.Mår.*****

AAAJ!

Om jag inte sagt det tidigare.
Det känns som om någon har tagit en tving och dragit åt runt musklerna på mina ben rejääält! -.-
Gör så satans ont! Föll ur sängen imorse. Bennen orkade inte ens bära upp mig haha, men det gick över efter en skål med Frosties. Grrrrrreat!

Har inte sprungit längre än 10 meter på snart 4 månader och jag slänger mig ut på ett orienteringsspår på några kilometer.
Not so smart, Thompa! :P

Har annars suttit med matten i några timmar nu. Har gjort fyra avsnitt, bara fem kvar,och DÅ ligger jag i fas.
Hör jag något om konjungatregler, potenslagar, faktorisering och förenkling så kaskadspyr jag.

Simma lugnt, Kungsör!

Skriv med egna ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0