Jag vet inte...

Dagen har känts hemskt seg och långdragen (samma sak?)
Det har inte varit hemskt, utan jag har bara känt mig trött och sliten.
Det kommer bli otroligt skönt med helg nu, även om jag har med mig halva skåpet hem.
Den där liga-träffen vet jag inte hur det blir med, men det vore ju trevligt att träffas allihopa nån gång :)
Vetefan när, bara haha!

Det kanske märks i inlägget att jag är trött, och det är jag verkligen. Har massor att göra innan jag kan luta mig tillbaka i soffan framför TVn och bara koppla bort allt.
Det kommer bli skönt!

Önskade att jag hade något skitintressant att berätta om, men just nu är det ganska tomt i huvet.
Det enda nämnvärda är väl att Sara körde knipövningar medan vi satt och väntade på bussen. Hon knep, jag garvade.
Mitt liv är just nu på gränsen till sorgligt haha!

Ha det gött och god natt!

Skriv med egna ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0