Idol

Årets kommande snackis? Kanske ;)
Måste annars bara säga att jag ÄLSKAR den nya juryn! Hur jävla sköna som helst ju!
Det känns skönt att sitta i soffan och bara storkna över hur dåliga de flesta är! Samtidigt så går det ju inte att låta bli att tänka att ''fan, jag sjunger mycket bra som helst!''
Tänk vad mycket fem minuter i badrummet varje morgon kan göra för självförtroendet. (A)

Nej, ska klunka några liter vatten nu. Glömde just att jag kanppt druckit nått idag. Kanske 2 glas? Huvudvärken ska jag inte ens gå in på det. Tondöva personer med medelålderskris och en sprängande huvudvärk går inte ihop. Men vad ska man göra en onsdag utan läxor ;)

Skriv med egna ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0