Hellre sent än aldrig, eller hur?

Kollade igenom bilderna i mobilen och hitta många bilder jag inte ens visste jag hade tagit (och några som nån annan hade tagit)
Det var bilder från i våras fram till förförra veckan. Var lite konstigt att kola igenom dom (usel kvalitet så var tvungen att kisa)


Denna bild var från vår ''exkursion'' med Tom. Jag, Tobbe och Kevin cyklade i förväg och visste inte riktigt vilken väg vi skulle ta.
Det enda jag kommer ihåg från den här dagen var då Sara smörade för Tom. Allt från blommor till husruiner.
''Ja, kolla! Vi måste gå hit! Det var tur att Sara påpekade detta!''
Kunde vi bry oss mindre? Ja! Haha! Hon verkade iaf nöjd med sin insatts!
Vad fick du för betyg i biologi, sa du Sara? ;)


Nästa Nästa två bilder var tagna på Karmstolen. Barkbåtstävlingen var ju fan riggad! (Mellanstadiehumör)
Sen måste jag ju få lite cred till att jag var den första att hoppa i vattnet, OCH att jag lura i Sandra och Sara. Det var lite som att bada i isvatten. Härligt. Not!

Vet inte varför jag tog bilderna i svartvitt :P




Sen svischade sommaren förbi. Jobbade bort halva sommaren, något jag är osäker på om jag ångrar eller ska vara nöjd över. Köpte ändå bara en massa skit för pengarna.
Men några av de lediga dagarna spenderades ju med Johan, Sara, Kevin och Jessica.
Vad som hände då orkar jag inte gå in på :P


Nejmen vad gulligt! De tog kort på varandra! :P
Har noll minne av att jag tagit dom här bilderna... haha

Sen blev det att vara med denna tönt och Martin under sommaren :) Den där kanotutflykten blev aldrig av! :( ÖÖÖhhh!
Jobb och Sveriges pissväder satte ju som sagt stop för de planerna och det längsta vi kom var till motorbåtsklubben ö. Den dagen var ju rätt värdelös om jag tänker till lite haha! Men fan kul var det :)



Sen så var sommaren över. Fort gick det och det var inte mycket som hanns med. Men ska inte klaga antar jag :)

Sen började skolan. Saaaatan vad peppad jag var, bara för att bli besviken. Så kan det gå :) Det var ju tur att något bra kom ut av det :P
En fredag bar det av till E-tuna med Sandra, Sara, Kevin och Tobbe.
På tåget fick Sandra panik över en köttslamsa (ja, jag kanske överdriver lite) som hängde och dinglade i hennes mun så hon tog fram pincetten och petade på den. Synd att kameran suger på mobilen :P



Sara hade sina Marabou Kex, jag min Wasa-sandwhich, Kevin sin Snickers och Tobbe var bara fascinerad över inget. Ingen orkade bry sig helt enkelt :P
Sen när vi kom till E-tuna blev alla nöjda :)
Sandra handlade, Sara drack kaffe och blev hög, Kevin hittade sin väska och jag skrattade mer än någonsin under de timmarna än vad jag hade gjort under hela veckan :)

Ja, som ni ser så suger bildkvaliteten, men om ni vill se bättre bilder på bloggen får ni gärna bidra med lite stålar till en system kamera :)
Jag betalar hälften och ni resten ;)

Skriv med egna ord
Postat av: Micke!!

kallar du mig tönt va? xD hahaha :P

2008-09-22 @ 00:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0