Gissa vem?

Ja, var ska jag börja?

Är helt slut just nu. Hatar och kommer alltid att hata orientering!
Lärarnas ursäkt är troligen att detta är något som är bra för oss. Och visst, det är kanske bra! Vi har väl blivit lite mesiga med våra fina stigar så de föser ut oss mitt i skogen. ''Detta är bra, det gör er hårdhudade ska ni se''
Jag har blivit det. Bokstavligen.

Nöjda?

Matte direkt efter så hjärnan var ju kaputt. Helt slutkörd och jag måste räkna med potenslagar. Var inte så svårt, men kunde inte göra annat än att kolla ner på  pappret. Jag gjorde tre tal.

Har annars också pratat med syon, och det betyder att jag hoppar av Företagsekonomi och psykologi. Kommer istället läsa spanska på de tiderna, så jag har sovmorgon imorgon. Wei... Ska plugga matte då.
Och tydligen ska jag ha skolfoto imorgon. När och var vet jag inte. Men jag har ju ändå inte någon direkt koll på saker här i livet.

Och ni få som läser denna blogg får ställa er upp och ge Sara en stående ovation. Denna mycket intelligenta och klipska dam lyckades ha sönder sin gylf, så hon har gått runt med fönstret öppet ett tag nu på slutet av dagen.

*Alla hurrar och skriker. Klappandet vill inte sluta!*

Skriv med egna ord
Postat av: Sara

Haha det verkar inte som att du får mer kommentarer av att ge ut sånna elaka detaljer om mitt privatliv ;P Äh skoja bara, det kan jag bjuda på till den här besöksfattiga bloggen höhö ;)

2008-09-09 @ 22:28:35
URL: http://stilblick.blogg.se/
Postat av: Sandra

Då kommer du att vara med i både Vasas och Ullvis katalog ;) Sara är ju bra klantig :P

2008-09-09 @ 23:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0