Frusen

Vet ni ur svårt det är att smsa med frusna händer?! ;O
Stela små fiskpinnar är vad fingrarna känns som! (Kunde verkligen inte komma på någon bättre liknelse. Tänktelite små prinskorvar men såna stumpar till fingrar har jag verkligen inte!)

Skolan ska vi inte gå in på. Måndagen är ett avslutat kapitel och jag ser fanimej inte fram emot morgondagen. Orienteriiiing! Lägg till lite matte och en gnutta fysik och ni hittar mig i liksäck imorgon vid fyra.

Så, bara för att jag känner mig som Ipren-gubben på knark ska jag jag inte göra några läxor idag. Resultatet skulle bli så himla pinsamt att jag ändå skulle vara tvungen att göra om det.
Jag är inte perfektionist, utan kluddret skulle vara oläsligt.
Så sträck på er, o stolta Kungsörare, för det finns fan inte mycket att vara stolt över här. Fejka't som man brukar säga!

PS. Ursäkta inlägget men jag känner mig påtänd.

Skriv med egna ord
Postat av: Johan

jag ska oxå satans jävla orientering imorn!!! Bahahh i will die.

2008-09-16 @ 14:10:26
URL: http://charmhed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0