Fredag

'Fräcka fredagsfräckisar förfärade fint folk''

Kunde jag ha en slappare fredag eller?! Haha! NEJ! :P
På spanskan såg vi på en film som var muy ridículo!
Väldigt seg också menvatusan :P Jag överlevde haha!
Engelskan var ''inställd'' eftersom det var några som skulle prata om sina böcker i grupper med läraren så vi andra som inte läste, elelr hade läst klart böckerna fick göra något annat. Jag hade rast :)
Matten var också inställd eftersom vi skulle gå på en jazzkonsert i aulan.
Högljudd, enformig och bara helt bläää-ää-ä var den! Jag, Sara och Martin drog när det var en dryg kvart kvar :P
Sista lektionen blev dagens eldprov. Trött av att göra ingenting, hatade fysiken och hade bara en halv centimeter stift kvar.
Jag kom, jag led och jag dog fan nästan!
Somnade sen nästan på bussen och varför jag sitter här vet jag inte.... Ska äta snart. Ugnen är varm och jag vet inte vad jag ska slänga in i den. Torsk?

Och om den där renoveringen. Fick reda på att jag måste bo på nedervåningen hela renoveringen. NEEEEEEEEEJ!!!!!
De ska riva ner en vägg som går genom både neder- och övervåningen så min kära övervåning kommer vara en krigszon.
Jag måste lida bara för att päronen vill ha ett större kök också. Bah!
Men bara jag får mitt rum så kan jag väl lida de där månaderna på nedervåningen. Slagga i syskonen våningssäng... Jag kommer dö!

Och vad händer i helgen?
Ändrade planer, och umgänge med kompisarna :)
Kunde som sagt inte följa med till Jessica imorgon eftersom dagen ska spenderas hos Lina med Marin :)
Smörgåstårta, glassbomb, choklad pudding med grädde och godis. Lägg till en film och dan är nästan perfekt :)
Sen på söndag blir det antagligen ''plugg'' hos Sara. Vetetusan hur det blir med det, men Tobbe är iaf på. Du gjorde ett bra val där, Tobbe! :P

SKa faktiskt inte plugga alls i helgen! :D
Ska bara kolla igenom fysiken. Jag lär ju ändå få IG på provet, så varför anstränga sig? :P

Skriv med egna ord
Postat av: michaela

så du får ett högre betyg :o plluggapluggaplugga :)

2008-09-27 @ 12:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0