...

Skäms lite över mig själv. Suttit framför TVn sen klockan sju imorse. Pluggat har knappt gjort alls. Finner ingen motivation till det. Tänk om jag kunde få tillbaka motivationen jag hade precis innan jag började skolan. Den försvann ju direkt på Vasa.
Försöker hitta den igen men finne rliksom ingen anledning.

Måste plugga matte. Måste, ja. Jag måste. Även om jag inte har orken att förstå, eller att lösa problemen så måste jag göra det. Även om det inte sitter sen på onsdag på aulaprovet så måste jag.
Engelskan har jag iaf gjort. En hastigt ihopslängd text. Tycker inte om sånt. Att man bara gör något 'bara för att'. Men det är ju så allt har varit hittills. Men jag har inte tid att hålla på med engelskan. Allt annat får gå i efterhand när det kommer till matten.
Men jag orkar inte med det. Matte varje dag i två och en halv vecka. Varje dag. Är det då naturligt att jag inte vill se matteboken?

Det är oundvikligt att känna mig värdelös just nu.

Skriv med egna ord
Postat av: johan

min asiat tjej i min klass tyckte du hade förlute bilder på bloggen!! lägg ut fina du har tagit, o på dig själv ofc =P Höhöö.. mucho divertido!!

2008-09-20 @ 17:34:31
URL: http://charmhed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0