En lustig känsla

Har inget att göra idag. Inga läxor. Kommer säkert få jobba igen lite av det jag missat på Ullvi, men den smällen får jag ta helt enkelt. Ännu ett hinder, men det är inte oöverkomligt.

Alla tankar går i högvarv men jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen riktigt. Vet inte vad jag ska göra imorgon. Imorgon blir det ju bara att lämna in skåpnyckeln, rensa skåpet, lämna in böcker och skriva ut mig ur mardrömsbyggnaden som jag spenderat nästan två veckor i. Sen då?

Har ingen koll på busstiderna, men känner inte för att åka hem direkt heller.
Vi får se vad morgondagen har att erbjuda. Vad tror ni?

Skriv med egna ord
Postat av: Sara

Har bara katalogen till låns men ska se om jag kan ta med mej den.. :)

2008-09-02 @ 21:35:17
URL: http://stilblick.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag tror att dagen kommer erbjuda en förbannad Sandra och lite slagsmål ;)

2008-09-03 @ 01:17:43
Postat av: Mickeeeeee

Ullvi ftw! :D

2008-09-03 @ 16:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0