En kanariegul Polo

En kanariegul Polo. Det fulaste världen sett sen svarta polotröjor.

Denna klumpiga sak såg jag idag utanför Centralskolan (spyr galla varje gång någon säger Kung Karls skola. Som om det är något man är stolt över!).
Motorhuven var öppen och gissa vem som stod och låtsasmekade.Möjligen den mest perversa musikläraren på jorden. Och ölmage har han ju också. Men om man frågar honom så säger han säkert att han bara tar ett glas vin på söndagar.
Japp, där sköt han sig själv i foten. Fem gånger. En för varje tå. Höhö...

Jag fattar inte heller hur han får plats i den. Jag menar. Man kan hju inte ha hur långt avstånd mellan magen och ratten som helst.
Han har väl fixat till den, för han brummade iväg nån minut senare. Han körde förbi mig, men jag höll upp väskan så att han inte skulle se mig. Det gjorde han inte, va?
Jag vet inte. Hans Polo var iaf ful. Den var kanariegul.

Skriv med egna ord
Postat av: Sara

Den mest perversa läraren på jorden?! Haha ;P

2008-09-02 @ 21:33:55
URL: http://stilblick.blogg.se/
Postat av: jessica

du är så jävla elak, veT du det?!

2008-09-04 @ 09:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0