''Det var jättebra med tanke på omständigheterna!''

Det fick jag höra när jag fick mitt prov. Fick lite blandade känslor. Antingen var jättebra = MVG, eller så var det precis på gränsen till MVG.
Gissa vilket det blev? :P

Jag hoppades ju på det sista så jag bläddrade som en galning bland papprena och försöka hitta mina poäng.
33 stod det med den där traditionella pennan. 33.
Det var bra med tanke på omständigheterna. Tydligen.
MVG var 36.

Det blev bättre när hon sedan gick igenom provet. (Känn min sura sarkasm i orden nu haha)
Jag hade bara gjort slarvfel. Futtiga små slarvfel.
Men det är inte lätt att ta igen flera veckors matte och att samtidigt göra det som resten av klassen gör.
Det var bra med tanke på omständigheterna.
Det tänker jag tro på :) Och det gör också läraren :)

Sen så har ju dagen varit piss och bajs. Med betoning på bajs.
Har bara haft lusten att dricka matarratas hela dagen.
VA?! Huh?! Vad är är matarratas tänker ni antagligen.
Matar betyder döda på spanska och ratas betyder råttor på spanska. Slå ihop orden så får ni ''döda råttor'' på svenska, eller råttgift som vi kallar det :)
Min spanskalärare tyckte att det var roligt. Hon fnissade nöjt för sig själv.

Skriv med egna ord
Postat av: Anonym

HAHHAHAHAHAHAHA "hon fnissade nöjt för sig sj"

2008-09-30 @ 18:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0