Det går från...

...klarhet till klarhet. Inget mer behöver tilläggas!
Inget mer behöver sägas. Det enda jag möjligen kan klaga på är att jag inte kommit in i klassen än. Men det känns som om det börjar lossna nu :)

Just nu sitter jag bara och latar. Lyssnar på bra musik och försöker få igång min mobil. Tror den också gått sönder. Batteriet är dött men kan inte ladda det när jag kopplar in den till datorn. Skärmen är bara vit och kan inte göra något. Har iaf inte varit i närheten av vatten den här gången!

Ska fylla i nått papper till och sen bär det av till Martin. Bara umgås på en fredag. Härligt!:)
Ska sno brorsans mobil och sen får jag helt enkelt trampa iväg!

Skriv med egna ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0