Det finns tomtar i skogen...

...i Torpa. Det har jag lärt mig av Sara och Kevin idag ;)
Det var väl det enda ''vettiga'' jag lärt mig idag haha!
Mötte Kevin på Konsum. Jag köpte fyra muffins. HAn två baguetter och en Yoggi Jalla. Kontrasternas förunderliga värld, va?
Drog med mig fysiken till Sara. Kände mig jättenöjd eftersom jag i bakhuvudet visste att jag inte behövde plugga något.
Kunde sitta där och njuta av söndagen medan Sara och Kevin ''slet''. De ''pluggade'' faktiskt. ''Som alltid'' kan man säga.
Höh :)
Vi satt väl mest och gapade och höll på tills Tobbe kom. Då drog fysiksnacket igång på allvar!
De obildade (jag och Sara) satt tyst och åt äppelkaka med vaniljsås. Men hon ''pluggade'' tyska så jag var den enda som inte gjorde något. Så vill jag ha det när jag blir stor. Sitta och äta äppelkaka med vaniljsås varje dag. Kanske variera det med paj ibland. Det vore gött :)

Och jag leder faktiskt fortfarande över dig, Kevin!!!!
Din tyska räknas inte så jag har mest MVG:n!!!!! (Alla MVG om vi nu ska skryta ordentligt)
Du har ju VG i franska (mahahahhahaha) ;)
Det är min blogg så det som står är vad som gäller! Ingen diskussion! (Och så brukar en viss bitterfitta också säga!)

Och vad tusan ska man göra med 3 dl grädde som står i kylen och bara finns till?
Svaret är mycket chokladpudding.
Funkar i vått och torrt :)

Helgen har verkligen varit behövd. Umgåtts med kompisarna och haft det skitsköj. Vad mer kan man begära? :)

Skriv med egna ord
Postat av: Anonym

Haha jag pluggade visst! ^^ :P

2008-09-28 @ 21:30:53
Postat av: Sara

Min kommentar^^ höh.

2008-09-28 @ 21:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0