Det vi ser...

Daybreak comes quickly these days
The scent of wind has changed


Vi skrattade och studsade ut till Botten. Vi stod vid stranden och begrundade vad vi såg, vad vi kanske inte uppskattat lika mycket.
Vi bredde ut oss på bryggan och tittade upp. Det jag såg hade jag försummat för länge sen. Vi är alla blinda för det uppenbara. Att bara finnas till där, då på bryggan var en känsla av frihet.

Skriv med egna ord
Postat av: lina

Håller med :) Tack för igår det var jättekul :)

Thomas! :( mamma kanske tillåter mig att gå på Ullvi, men jag vet inte hur jag vill längre.. kan inte du logga in på msn? (a)

2008-09-06 @ 13:18:35
URL: http://lnpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0