Dagens händelse...

Dagens händelse nr.1:
Jag, Sara och Gurra sitter i biblioteketoch fördriver tiden på rasten innsn språkvalet. Vi diskuterar vart vi ska vara och vilka salar vi sitter i. Hon kommer på att hon inte vet vart hennes sal är så vi försöker hjälpa henne. Plötsligt utbrister hon:

''Vet du hur fina toaletterna är här?!''

Dagens Händelse nr. 2:
Sitter på spanskan och läraren ser att jag är ny i klassen. Hon börjar prata spanska. Fort. Jag hinner inte med utan sitter som ett fån och försöker komma ihåg vad hon sa och säger ''va?!''. Hennes svar lät såhär:

''Ja men det gör inget!'' *ler och pussar i luften*

Jag fattar fortfarande inget och hela klassen börjar flabba. Bra start haha!
Sen ska de andra göra ett läxförhör:

''Ni kan ju sätta igång så ska jag prata med Thomas under tiden utanför. Jag tar honom på en snabbdejt''

Sen öser hon läxor över mig. Spanskan steg 4 kommer bli tuff... :P

Och vet ni vad, ni på Vasa. Ni för ett stort misstag! Kom till Ullvi! Ni kommer inte att ångra er!


Skriv med egna ord
Postat av: Sara

Men det är väl en väldigt relevant fråga? :P

2008-09-04 @ 22:17:33
URL: http://stilblick.blogg.se/
Postat av: kevin

nehe du .. aldrig att jag börjar på Ullvi ! men de är roligt att ni tyckker de e bra .

jag trivs på Vasa...

2008-09-05 @ 16:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0