Dagen efter

Kvällen med Martin, Sara, Lina och Micke bev lyckad enligt mig själv. Vi åt för mycket, flamsade runt och låg på bryggan och bara tittade upp mot stjärnorna.
Tack för kvällen! :D

Idag när jag vaknade insåg jag att jag tillbaka i verkligheten. Slocknade direkt när jag kom hem igår så jag hade inte bytt om eller nått. Tröjan satt nu bak- och fram och jag skakade. Tittade ut och såg att det regnade och ja, det verkar bli en pluggdag idag. Det lär behövas!

I matten ligger jag drygt 10 sidor efter, företagsekonomin ska jag också göra. Där måste jag läsa ett kapitel och sen en uppgift vi fick igår. Fysiken har jag också missat i så där har jag ungefär 20 frågor kvar. I kemi har jag ett ''säkerhetsprov'' på måndag.

Men innan jag drar igång med det ska jag sätta på en film och njuta lite av lördagen. Det har jag faktiskt förtjänat. Ingen idé att stressa mig. Det hjälper inte.

Skriv med egna ord
Postat av: Sara

Haha "dagen efter", bakfull eller? Haha ne, skoja bara :P Riktigt kul hade vi! :) Nu ska jag plugga höhö ;P

2008-09-06 @ 15:14:53
URL: http://stilblick.blogg.se/
Postat av: Mikael Thunborg

det var kuul!! :D tack vi får göra om det!!

2008-09-07 @ 21:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0