Chips och sågspån

Det första jag ser när jag kommer hem är spisen som står mitt i hallen. WHAT THE FUCK!?
Nervbanorna kopplar sammanhanget och snickaren som var hemma hos oss i helgen och pling! Fan, mina stunder alltså!
Snickaren kommer ut ur köket och drar sen spisen tillbaka in i köket. Sen drar han hem. Ja så var det med det!
Kollade med päronen och de har tydligen planerat att riva köket på övervåningen, slå ner väggen och göra om det före detta köket och rummet intill till ett stort rum.
Gissa vem som får det rummet? ;)
 JAGJAGJAGJAGJAG!!!!!
Lång näsa på er andra! :P

Men vi får se hur det går. Fan vad spännande denna dag blev då! :D
Riktigt kul att se vad som fanns bakom. Åtta år gammal mat som ''råkat'' ramla ner i springan mellan spisen och bänken. Mmmmuuummms!
Ett litet kollage (uttala det med riktigt sliskigt, franskt uttal :P ) över hur det ser ut.


Skriv med egna ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0