Bak och fram

HAd efysik idag. Jag fattade faktiskt det jag gjorde! :O
OMFG VAD BRA JAG ÄR! :D

Dagen började småkonstigt.
Idrottsläraren från Ulvesund hade kört på en kille på fyrhjuling utanför mitt hus. Han Satt kvar i bilen med sina blinkers påslagna och fyrhjulingen stod bara där. Såg ingen ligga på gatan utan de bara stod där.
Ok, tänkte jag och gick upp och åt frukost.
När jag kom ner stod det två polisbilar och två ambulanser.
Sen blev det inget ner av det.
Min granne tittade argt på mig när jag gick förbi. Hon hade väl PMS eller något...

Skolan var tråkig och maten var svinäcklig. Asiatisk gryta med persika.
Apptiten försvann redan i matkön så det blev ingen lunch idag heller :)
Ja vad finns det mer att säga? Läste alla fyra tidningarna 3 gånger. Hade lång håltimme.
Trååååååååååååååååååk!

Vetefan var jag lagt min hjärna. Igår var bara en dimma och idag kände jag mig riktigt hängig!
När jag kom hem upptäckte jag att jag hade kallingarna bak- och fram.

Onödig info #576

Och vet ni vad alla stackare som läser språk imorgon. Jag har sovmorgon! Jag tänker inte vakna innan halv åtta! Jag kan ta den sena bussen!

LÅNG NÄSA! Hahah! :D

Skriv med egna ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0