Att älska

Fan va skönt detär att ligga och dra sig till klockan åtta! Slå det ni! Och på en torsdag! (ja, jag skrattade faktiskt  åt det när jag skrev detta :)

Morsan kom upp föt en halvtimme sen och ber mig om en tjänst. Visst, varför inte?
Och då börjar hon rabbla upp en fem kilometer lång lista över kinesiska grönsaker. Jag kommer ihåg en för den ska tydligen se ut som maskäten bambu :)

Min dag känns lite som motsaten till Linas dag. Hennes skoldag slutar halv 6. Jag börjar elva nån gång och slutar halv två.

Jag lider verkligen med er på Vasa ;)

Skriv med egna ord
Postat av: johan

va skönt med att soovaa.. åh ja vi ses väl på fredag.. du ska väl oxå till jessics? :P

2008-09-25 @ 13:15:54
URL: http://charmhed.blogg.se/
Postat av: lina

haha jag går ju frivilligt thomas :) hade ju kunnat sluta 2 om jag ville men jag gillar att läsa extra så jag slipper nästa termin ;)

2008-09-26 @ 22:57:29
URL: http://lnpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0