Al Gore?

På svenskan ska vi alltså sätta upp en teater under öppet hus. Obligatorisk närvaro.
Jag var så jävla dum att jag ens öppnade munnen! Läraren kollade så att alla hade en roll, men jag reagerade på att jag inte hade fått nån:

Onni: ''Ja men  jag trodde du inte ville vara med i den! Men nu när du säger det så!''

Fan, fan, fan vad dum jag är! Så nu sitter jag och försöker komma på min dialog. Allt ska rimma och jag ska spela Al Gores intervjuare. Sveriges sämsta intervjuare som inte kan koppla det där med relevans, står det på mitt papper.
Killen som spelar Al Gore är ju också asiat, så det kommer ju se helt puckat ut sen haha. Tänk er Al Gore som kines. Skrattretande :P

Vilket som. Mitt problem är alltså mina repliker. Vad fan ska jag säga, och vad fan rimmar på Al Gore?!
Detta är den första repliken. En liten försmak på hur dålig dialogen säkert lär bli haha!

''Jag är nu tillbaka med Al Gore. Han kan plocka bär och räkna sina får. Berätta för oss om hur vår miljö mår.''


Skriv med egna ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0