We live in a world of sorrow

Jag tycker att jag är patetisk som person, med en viljestyrka på några miljoner minus...
Ska framföra detta inlägg som en fråga á la KP haha! :

Kära KP!
Är det normalt att jag sitter och tittar på klockan och räknar ner till när jag får äta?

/Thomas

Svar:
Kära Thomas!
Det är heeeeelt normalt, Thomas!
Alla har sådana problem och det gör dig inte konstig för det! Alla är olika och ingen lik dig!
Men ändå, det går ju inte att bortse att du är en liten tjockis innerst inne! Hihi

MVH KP


Skriv med egna ord
Postat av: Lina

hahaha jag vet inte om jag inte kan döma thomas :) knasboll! :P vad är det för sms man får? :p och så skriver du kommentar på bloggen d; haha

2008-10-06 @ 19:07:47
URL: http://lnpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0