Vilken dag....

Jag har ångest. Det är inte bara din matte, Sara, utan engelskan. Öööörk! Kulturarbete om engelsk kultur resten av terminen. Inte så farligt, eller hur? :)
Ja, det var ju så jag tänkte, men vafan. Ångest kan jag sammamfatta allt med. Ångest. Och sen ska en egengjord planering över allt jag ska göra resten terminen vara klar på onsdag....och jag som inte ens vet vad jag ska skriva om... Balle också!

Nej, tänkte jag. ''Nu får jag fan ta och rycka upp mig!''
Så jag gick till svenskan för att göra den där 10 till 18-undersökningen. Bortkastad tid hörni! Gör den inte! Varje fråga återupprepas minst tre gånger! Den där pennan med lampan är inte värt besväret!

Matte sen. Det går jag inte in på :P Vet inte om jag orkar med det just nu...

Och sen fysik! HA! Jag fattar! Det är fan en bragd i sig självt alltså!

Jag gick till skolan med tanken att jag slapp den där vidriga spanskan! Och ändå har jag kännt mig som en sur liten godisråtta! Bara för att jag genomlidit denna hemska dag belönade jag mig med tre chokladdonuts och en vaniljmunk på vägen hem. Konsum ofc! :P
Skulle betala och hon i kassan säger: ''Du, jag kan inte ta ditt kort. Jag kommer inte åt baknen...'' WTF!?
Nehe, så jag började fiska i fickorna efter småmynt och jag tackar alla gudar at jag ahde trettio spänn i fickan! Rätt tillfälle att bli religiös på....
Jag hann vara glad i en halvtimme, sen dök humöret igen!  Internet var dött! Och det var dött i hela 4 timmar! Det var tydligen ett problem i hela Kungsör.

Jag vet, jag låter bitter (nehe?) men jag har faktiskt rätten att vara det! Kungsör är inte lätt att levai ska ni veta! (och det vet ni nog redan ;P )

Skriv med egna ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0