Undantag


'Hunden är människans bästa vän''...
Bullshit! Eller ja, iaf för tillfället. Min bästis är just nu min halsduk. Får tacka morsan som nyst ner huset med sin årliga sjuka. Halsen värker, jag fryser (men jag gör det jämt så det borde inte räknas?) och mår allmänt pissigt. Matten var borträknad för länge sen så det tar jag upp imorgon igen. Fanfanfan. Ja...
Matte C in my heart eller?
Mhm. Det är större chans att jag gifter mig med ett piggsvin.





Skriv med egna ord
Postat av: Pinar

Ja men sa reagerade mina kompisar ocksa nar jag tog upp amnet. Jag tror inte att dom tanker sa langt att dom inser att det egentligen skulle vara en bra lösning. Funderar helt seriöst pa att skriva ett brev till skolministern :)

2008-10-30 @ 19:46:54
URL: http://nooshis.blogg.se/
Postat av: lina

så du påstår att wilma inte är en bästa vän? ;)

haha säg till när bröllopet är ;)

2008-10-31 @ 22:50:58
URL: http://lnpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0