Suck!

Usch, har sovit i 13 timmar... slocknade nån gång vid nio-tiden höhö! Helt slut efter gårdagen! :P
Vi kom till Örebro med ganska höga förhoppningar men vi blev väl ganska besvikna? Ja, det var iaf kul där med gänget så det spelade väl ingen större roll att staden sög :P
Är dock fortfarande nyfiken över vad gubben i bankkön sa! Han var tydligen arg över att jag trängde mig i kön? :P

Pizza och godis senare hemma hos Johan och jag kom på att jag glömde min cykel nere vid tågstationen. Jag. Är. Ju. Bara. För. Korkad!

Idag blir det tyvärr matteplugg för min del! Ska troligen bara göra ett avsnitt, vill inte göra allt på en gång. Är rädd att glömma något över lovet. Sen får jag väl pallra mig ner och hämta min jävla cykel!


Skriv med egna ord
Postat av: Pınar

Fan vad du verkar vara glömsk ^^ Först att du glömmer nycklarna, och nu cykeln hehe!

2008-10-28 @ 10:36:01
URL: http://nooshis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0