Shitlike! (=skitlika!)

Huuuuuuuuuuuuuuuuuu!

Så, bara för att jag jobbat med teatern på svenskan idag så skulle jag vilja testa att skriva det här inlägget på rim...ja...

Så det börjar klockan sju idag
Jag ville dricka sockerlag

Jag ser att min lektion är inställd
och jag blir nästan fälld (av en liten, liten pyssling)

Jag glatt traskar på asfalten fram
Jag ser en unge som kramar sin stam

Jag kommer fram till skolan med buss
Finns det något annat som rimmar mer än puss?

Svenska och matte jag inte gillar
Jag ser en trea som i näsan pillar

Fysiken är fortfarande svår!
Jag tror läraren börjar tappa sitt hår

På spanskan vi lekte restaurang
Sara vill gifta sig med Krister Fuglesang (Eller en ekonom. Mohahahah! Känn dig träffad, Sara!)

Jag såg en politiker på Konsum
Jag tror han är riktigt dum (läs: en ful liten skit med wannabe-mustach!)

Nu jag inget mer kan komma ihåg
Jag gilla inte ekologisk råg (?)

Skriv med egna ord
Postat av: Lina

hahaha jag dör! :D

2008-10-06 @ 19:10:16
URL: http://lnpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0