Onödigt prat

Ska inte vara med på orienteringen imorgon. Punkt.

Fasen vad glad jag kände mig imorse. Sovmorgon och jag sov MER än 6 timmar! :O:O
Det är fanimej inte varje dag jag gör det haha.
Lillördagen började med matte.
Intressantare än så blev det inte haha! Dagens var ändå Sara som vinkade åt fel person i matsalen. Det roliga var ju ändå det hon sa innan hon vinkade: ''Jag vågade inte vinka! Jag var rädd att jag skulle vinka till fel person!''
Sen gick det som det gick haha :P

Sen på svenskan ville jag bara dricka matarratas (=råttgift)
Antiken är SÅ. JÄVLA. TRÅKIG!
Snarkade väl till då och då.
Linas sms då var ju en jääävla häjdare haha!
''Jag ska börja på Viktväktarna!''
Slog handen i bordet och garvade som en tönt! Självklart så märkte ingen detta eftersom de dött av uttråkning :P

Ska ta och fixa lite mat åt syrran och kolla på TV resten av kvällen :)
Eftersom jag inte ska till skolan imorgon så kan jag jobba då. DET ÄR SKÖNT ATT INTE LIGGA EFTER MER!! :D:D:D:D

Skriv med egna ord
Postat av: Micke

vadå ingen orientering? ahhaah ;D



haha det sms var klockrent :D

2008-10-01 @ 18:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0