New York eller Vänner?

Usch vilken dag. Det som hänt har hänt kan man säga.

Sitter oh försöker vad jag ska skriva om på engelskan...Engelsk kultur. Har lite problem med det. Funderar på att skriva om Vänner. Dom pratar ju engelska, eller hur? Eller jag vet inte. Det står iaf stilla i huvudet just nu. Vet inte vad jag ska göra. Helt borta på ett eller annat sätt...ja.

Men vad tusan. Vad är engelsk kultur?! Hur tusan definerar man det? Kan man bara skriva om en stad eller måste det vara ''kulturellt'' så att säga? Ja nu poppar New York plötsligt upp i huvudet aktiskt. Det finner jag väldigt engelskt haha! Nej, får väl ta och fundera lite över det...New York eller Vänner, New York eller Vänner?

Skriv med egna ord
Postat av: Sara

Men jag sa ju att du skulle skriva om Morden i Midsomer!! :P



2008-10-21 @ 19:29:20
URL: http://stilblick.blogg.se/
Postat av: lina

du kan ju annars skriva om exempelvis fish and chips och "typikst" engelskt. Vi gjorde det på samhällen.. haha :)

2008-10-21 @ 19:29:45
URL: http://lnpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0