Korv

Drog ett riiiiktigt tort skämt i skolan idag. Såg att det stod GH på datorn och sa ''höhö, vadå Guitar Hero''. Jag vet, mina skämt brukar inte vara på den usla och dryga nivån. Jag låter som en fjortis. Men sen så påverkas man ju av sin miljö...HOSTHOST HARKEL!! HOST!

Och gissa vem köpt Guitar Hero när jag kommit hem då? Jo, brorsan, den skiten! Så han har stött och svängt runt med den och dansat runt till SAMMA låt HELA KVÄLLEN! Make it med Aerosmith! AAAAAAAAHHHHHHHHHH Jag vill gå och dö!
Men sen så kan ju dte bero på att Saras matte ger mig självmordstankar...

Och jag kom på att jag vill ha en tax när jag blivit...äldre. En riktig korvhund, ska kalla den korven och mata den med korvstroganoff! :)


Skriv med egna ord
Postat av: Sara Lennstrand

haha taxar är ju söta (: haha tro mej, din matte ger mej dödsångest, inge snack om saken (;

2008-10-15 @ 13:10:08
URL: http://lennstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0