Jävla F****!!

Min farbror är hemma från Vietnam igen :)
Det torkade köttet och kokosgodiset står nere i köket och jag lääängtar! :D

Hade ju skickat iväg mobilen på lagning där borta, men den hade rostat sönder så det var inget mer med det haha.
Min farbror och faster var snälla nog att köpa en likadan åt mig, men där tog det fan stopp!
Betongsuggor, språkbarriär. Kalla det vad ni vill. DEN HADE INTE ÅÄÖ!

Jahapp. Och så var det med det. Får väl ha kvar min morsas förjävliga mobil tills den brakar ihop den med! Och den har inte länge kvar! Speciellt inte om jag fortsätter att tappa den hela tiden som jag gör nu... det gör jag inte alls med flit...

Skriv med egna ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0