Jag ser spöken...

Nu vill jag inte slänga detta i ansiktet på er men jag har inga läxor och jag dör av uttråkning. På spanskan ska jag översätta en text på två sidor. Den ska vara klar om fem veckor. Matten är bara repetition så varför ska jag göra det nu när jag har fem lektioner på mig innan provet? I engelskan ska vi skriva en text om kultur men jag vet redan vad jag ska skriva så jag behöver inte göra den.
Det är så synd om mig :( Det är tufft att vara smart, klok, intelligent och ligga före alla :P

Har suttit och letat efter bra konserter men har inte hittat någon än. Är bara en låta jag hittat hittills och det är Bad drive (titeln ger en viss ledtråd till att låtskrivarna börjar tappa fantasi när det kommer till låttitlar...) Har lust för att springa till Konsum och köpa något med 50% fetthalt.

Alltså, jag kan ju städa och tvätta eller något liknande....men jag vill inte. Speciellt inte dom två första sakerna. Dör hellre :P
Så what to do? Guitar Hero? :)

Och btw. Skit i rubriken :P

''We are scared of tomorrow
Because we are so anxious about what we haven't yet seen
But if tomorrow is too obvious to see
It's so much boring
Don't you think so?''

Skriv med egna ord
Postat av: johan

På höstloet får vi ta många NV-ligan kvällar tkr jag!! Jag tar med mig datan så kan du hjälpa mig lite med blogg desigen.. :P



Taaake caare =)

2008-10-19 @ 16:55:12
URL: http://charmhed.blogg.se/
Postat av: Micke!!

kika in mitt bands myspace. två nya låtar!!



www.myspace.com/waredge

2008-10-20 @ 13:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0