H&M är inte vad det brukade vara...


Skärpan suger, ljuset är sämst och jag hatar bilden men ändå. Hatkärlek. Följde med farsan till E-tuna och Tunapark. Hittade faktiskt det jag letade efter igår i Örebro och till ett riktigt bra pris, men köpte det inte (VARFÖR?!). Jo, föratt butikspersonalen skrämde skiten ur mig. Jävlar vad skumma dom var! H&M är inte vad det brukade vara :P

Sitter och trycker ner muffinsarna och de senaste dagarna har sett ut såhär:

Lördag: Sara bjöd på pasta med hundraprocentig ost- och gräddsås, kladdkaka med grädde och Johan hade med sig godis.

Söndag: Bakade kladdkaka med Sara och Martin. Jag åt halva med massor av grädde.

Måndag: Foccaccia med ett kilo ost, gigantisk bulle med Cola för en gångs skull. Familjepizza hos Johan och sen godis på det. Väl hemma åt jag upp en halv kartong med After eight. Funderade på att blanda det med vaniljglass men hade ingen glass hemma. Var kanske bäst så :P

Idag: Frukost bestod av socker och mjölk (Honeyloops mendet det smakade som socker.Jävligt sliskigt!) Lunchen bestod av en Miami melt. Bestod av Jävla massa ost och bacon. Har nu ätit tre muffins...




Skriv med egna ord
Postat av: Pınar

Hahaha suckeer!

Det ar lugnt, jag ar ocksa javligt glömsk av mig :)

Och sa tappar jag bort eller har sönder saker. Fy.

Ha det :)

2008-10-28 @ 16:38:08
URL: http://nooshis.blogg.se/
Postat av: Pınar

Hahaahhah!! Jag har sagt det förut men jag sager det igen, suckeeer =)

Hehe

2008-10-28 @ 17:19:05
URL: http://nooshis.blogg.se/
Postat av: Pinar

:O:O!!? Har du aldrig akt sparkcykel!? Just do it! :D

2008-10-28 @ 17:40:43
URL: http://nooshis.blogg.se/
Postat av: jessica

och jaG som trodde jag var äckig när jag började degen med glass ;) uhhhrräääää

2008-10-28 @ 17:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0