I'm walking on sunshine

Det kan ju vara drygt att ha sovmorgon till elva. Jag vet, jag måste vara den enda som gillar't!

Var tvungen att släpa mig upp halv nio och trodde jag skulle dööö! Fyfan vad jag hatar att gå upp tidigt! ;)
Åt frukost, satt med datorn i någon timma och sen blev det bussen u tillKöping då. Möjligheternas stad. HA!

Nåt jag verligen HATAR är att jag har kemi med teknistern. Treor är dom också. Lika mogna som en sjuåring:
''Ska vi bada idag? Ja, det blir skitkul! Inte för dig för VI KOMMER DRÄNKA DIG!''
De bröt ut i ett stort gav och fortsatte gapa som vanligt. Min iPod kunde inte ens sålla bort oljudet!
Som vanligt blev det fysik idag. Jag förstår! :O Om det nu leder till ett G får vi väl se. Jag håller tummarna!

Vill sen bara säga att diskussionerna mellan mig och Sara är tragiska haha! Det enda vi gör är att klagaklagaklaga haha!

Droppade förbi ICA sen. Köpte lite lösgodis...Lite och lite. Det blev ett halvt kilo HAHA! Min nya favorit är nog de chokladdoppade havrebollarna och nån annan sort till. De består av en kärna av gräddkola, chokladdpuffar utanpå och sen doppade i choklad!!!!!!!!!! FYFAAAAN VAD GOTT! :D

Så nu blir det plugg. Någon som missat att jag har fysikprov imorgon?

Skriv med egna ord
Postat av: lina

hahaha låter som om någon deppäter? :) jag känner mig extremt duktig :) det enda godis jag ätit de två senaste veckorna är en kexchoklad och 2 chokladbollar :)

2008-10-10 @ 23:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0