Fairyland

Har varit en söndag som gått lite på halvfart faktiskt, även om jag fick mycket gjort ändå :) Somnade vid fyra igår morse och vaknade nån gång vid tio. Det blev att slänga i sig frukost, och borsta tänderna fort och sen bege sig av till bussen mot Sara där hon och Johan väntade.
Hon sa att vi skulle plugga. ''Ha!'', tänkte jag men tog med fysiken bara utifall och det visade sig att hon var seriös! :O
Lite plugg och mat senare blev det att dra sig hem vid tre-tiden, i regnet och blåsten. Nämde jag att jag höll på att slängas av vägen när jag gick av bussen imorse? Inte? Men då vet i :)

Och sen jag kommit hem ha jag inte gjort ett skit. Det mest intellektuella jag gjort idag var då jag slog på mikron i köket...
Har spanskaläxa till imorgon men jag får ta det på bussen istället. Nu. Ska. Jag. Slappa!

''I wonder
About what time I noticed
That a fairy tale is no more than a fairy tale

And regrettably
Everyone knows
That there is a rather surreal ending

You aren't on a white horse at all
How easygoing you are as ever!''


Skriv med egna ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0