Ett riskorn om dagen

Blöööööh!

Det ljudet. Blööööööh! Det kan sammanfatta alla känslot just nu haha! Frustration, uppgivenhet, ångest, reött het och hunger....
Fysik prov om två dagar och jag börjar fatta detta nu. Mekanik må vara som en finne i arslet, men låter man det ta sin tid så blir allting bra till slut. Jag får taca en speciell person för liknelsen. Den var verkligen....grafisk.
Har ett papper med uppgifter kvar OCH blandade uppgifter i boken.  Ska plugga lite idag, kanske typ två timmar, orkar inte mer. Sen så blir det att jobba på sovmorgonen imorgon innan kemin. 

Senare ikväll bli det nog att kolla på TV:n och varva ner, men vi får se. Jag hoppas jag blir klar innan åtta...

Skulle kunna ta en låååång tupplur nu. Eller bara få sova i tjugo minuter. Det vore lycka det, för mina ögonlock känns sjukt tunga! Ögonen känns lika stora som två små riskorn...


Skriv med egna ord
Postat av: lina

Kom inte och säg att micke har använt mitt skämt? d; haha om den med jornas gardell och om varför han ligger på mage.. haha det ante mig att den grabben tog efter ;k

2008-10-08 @ 23:10:33
URL: http://lnpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0