En rutin varje vecka...

Tre högar, prydligt nedslängda på det skitiga kaklet i källaren. En kackerlacka skuttar förbi.
En hög med färgat, en med vitt och en med svart.

Den vita högen ska ha lite medel, den färgade är det bara att ösa i, och den svarta måste tas i två omgångar.
Mellan omgångarna ska syrran ses till. Så länge hon gallskriker på golvet i köket är det lugnt. Börjar hon räkna tändstickor är det bara att fly. Inget att göra åt.
Detta stadium kan undvikas. Hur? Vifta med en bit salami. Det lugnar hennes nerver.

Brorsan petar sig i näsan framför Disneychannel med sin skål med flingor. Mjölken är fyra dagar gammal men det smakar inte dåligt för det.
Börjar han snarka så måste han gå och lägga sig. Vill han ine stänga av teven så är det bara att hota med att kakmonstret kommer och tar honom om han inte lyder. Han är lika modig som en myra är stor.



Skriv med egna ord
Postat av: Lina

jag skulle också bli livrädd om någon hotade mig med att kakmonstret skulle komma.. liksom vem vill ha dig på besök? ;) mohahaha

ses någon dag? :) Vi får samla gänget igen :)

2008-10-07 @ 21:15:44
URL: http://lnpettersson.blogg.se/
Postat av: Lina

hahaha jag tyckte jag var rolig iallafall :k

haha nej inte i helgen! Det pågår på tok för myket för det.. och då talar vi om att plugga för hela slanten.. usch...

Haha :)

2008-10-07 @ 22:03:48
URL: http://lnpettersson.blogg.se/
Postat av: jessica

jag låter ganska mkt som din bror...med flingor och dizney channel ;P

2008-10-08 @ 12:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0