Det är väl bara jag...

...som hatar fysik!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (Jag kom på att om jag har många fler utropstecken än vad som behövs, så försvinner effekten som utropstecknet egentligen är till för... interestin!)

Nej, ibland undrar jag bara varför jag går natur. För det första så hatar jag verkligen SO-ämnen... Eller ja, bara fysik, matte och kemi...
Varför går jag inte samhäll, brukar jag fråga mig själv. Varför pinar jag mig med detta och svaret är att jag hatar samhällsklassen. Eller ja, bara killarna i klassen. Omognare och större idioter behöver man inte leta efter. De går i en klass för sig.
Som vid bussen idag. De står i sitt gäng och garvar. Två av dem börjar sparka på varandra och de ''får inte använda armarna''. Plötsligt så ropar den ene av dem: ''Åhhh, jag har en sån lång snopp! Jag slår dig med den!! Den är så lång!''
Som jag sa till Martin så vore det intressant att se vart de kommit i livet om tjugo år...
Hur står du ut, Sara? :P

Svängde förbi Konsum på väg hem från bussen. Det som snurrade i tankarna, förutom musiken från hörlurarna, var vad jag skull äta framför TV:n idag. Gick några varv där inne och jag kom ut med 3 hg lösgodis och en stor chipspåse.
Jag tänkte faktiskt väldigt långsiktigt den här gången :)
Det ska räcka till imorgon. Iaf till frukost :)

Så nu blir det glo på kameror och mobiler på pricerunner :P Har bestämt mig för att sänka mina krav till en D60 och en mobil är jag i enormt behov av! Den jag har nu håller på att falla sönder eftersom jag inte kan låta bli att tappa den hela tiden, och sen så saknade ju den jag fick i förrgår åäö :(
Jahapp, då får jag helt enkelt punga ut ur egen fick och jag hoppas att jag har pengar då vi åker till Belfast och Barcelona :)

Adioooooooooooooooooooooos trollungar!

Skriv med egna ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0