Baaaaahhh!!

Plasten på min laddare till datorn har spruckit. Jävlaskitocksåfaaaaaaaaaan!

Andas....

Men!
Självklart hittar jag ingen heller på internet. Fuck!

EDIT: Jag hittade en laddare på en engelsk hemsida för Duracell :D Yaay! Typ... ååååhh!
Skulle betala med kortet och det står bara att banken inte tillåter köpet...WTF?! Det står att transaktionen inte går att genomföra. Nehe? Det är iaf pengar på kontot så långt vet jag. Menmen...

Ursäkta det barnsliga språket, men har panik! Batteriet på datorn räcker ett x antal minuter till och det lutar åt att damma av min gamla dator...gammal och gammal...den är 2.5 år gammal men seg som min farfar är död. Jaja. What to do? Ska ta upp det med farsan imorgon. Blir antagligen att dra ut till Mediamarkt nån gång då. Suuuuuuuuuck!
Men det betyder ju också att jag får pilla lite mer på sytemkamerorna därute! Fyfan vad kul det är! :D Snaaaaaart har jag råd. Sånärasånära!

Skriv med egna ord
Postat av: Pinar

Klumpeduns!

2008-10-31 @ 01:01:56
URL: http://nooshis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0