En fågel kvittrade i mitt öra...

Ååååååhh!
Vilken dag! Fyfan! Har liiidit genom den! Har inte gjort ett skit men fyfaaan vad trött jag är, asså! Typ läraren gav oss uppgifter! Asså, har han inte hört något om demokrati?! Liksom, ska inte vi få bestämma över vad vi ska göra?! Asså guuud!

Så hade en fjortis skrivit. Ni vet. Såna som Sara ''hatar'' ;P
Usch, nej, det är fredag och det märks psykiskt. Inte på mej men på Sara. Jag vet inte. Det lilla egot inom henne har till slut kommit fram! Nej men det är ju bra! Personlig utveckling ska man verkligen inte trycka åt sidan! Jag hyllar det!
Nej. Hon är plötsligt synsk och försöker övertala mig och Martin är det faktiskt är SANT! Vad har hon tagit idag?, tänker vi. Cyanid?!
Vi sitter på bussen och några utlänningar står utanför. Jag pekar och hon får syn på dem:

-De är överallt!

Med oss på bussen, bakom mig, sitter några personer som pluggar på SFI. Sara inser snabbt sin blunder och skämms. Jag ler. Eller rättare sagt, hånler >:)

Nej, det är fredag. Och mår helt utmärkt :)

Skriv med egna ord
Postat av: Sara

Haha det jag lider av kallas fredagströtthet. Symtom brukar vara att man blir synsk, drömmer att läraren blir sjuk som sedan inträffar samt att självförtroendet når oanade höjder :P



Som sagt, fredagströtthet ^^ host host

2008-11-07 @ 23:08:56
URL: http://stilblick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0