Ska inte sova!

Nej! Ska vara uppe hela natten och må skit imorgon :)

Tapetserarna var här idag och de ska lämna en katalog om nån dag så det blir väl till att leta tapet för mina rum då.
Ska försöka övertala farsan att låta mig välja tapet för köket och ja, dom rum som ska tapetseras.
Kan väl inte säga att han lyckades förra gången. Om en familj hade kommit hit och min familj var borta skulle de tro att ett par pensinärer bodde här. Det är sorgligt hur fult allt är i mitt hus!

Ska se The mummy 3 nu. Good night! :)

Skriv med egna ord
Postat av: Carmen

jo men preic.. får man pengar för det är det ett jobb i princip.. allt bra med dig?

puss

2008-11-12 @ 09:10:07
URL: http://carmendeleaumelby.blogg.se/
Postat av: lina

haha klaga inte! hemma är det bra trä överallt! :s det är verkligen hemskt över hur våra föräldrars smak suger.. ;) haha dags att ses snart? :) vore kul att träffa dig och martin :) ?

2008-11-12 @ 11:32:03
URL: http://lnpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0