Ösnkvärt

Det är inte min grej, detta. Jag har aldrig varit bra på att sova länge. Hjärnan slocknade runt två igår och jag vaknade för två timmar sen (!). Kan inte somna om men är ändå trött som ett as! :P

Som tur är har jag bara en lektion vid halv två. 45 minuter lång är den. Värt att åka in till skolan bara för att vara där i tre kvart? Vill ni verkligen att jag ska svara på den frågan? ;P

Sitter och väntar på det där sms:et som kommer förändra mitt liv! Idag kommer det! Det vet jag! :D
Skicka då! Åååh! Haha!

Och jag får ta tag i flytten av mina grejer idag. Fick det inte gjort igår med tanke på att alla mina grejer står kvar på sin plats så jag får ta tag i det idag innan byggarna kommer om några dagar.

-SMS
-Skola
-Flytta
-Städa (förstår inte varför när byggarna ändå kommer riva ner stället men jaja.)
-Hämta ut den! :D

Min dag och jag får se hur mycket jag faktiskt får gjort :P

Skriv med egna ord
Postat av: Pinar

SV: Han e supercute. Men läpparna ....

2008-11-14 @ 11:38:07
URL: http://nooshis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0