Mina problem är obefintliga idag

Njaa, så bra gick det verkligen inte idag. Fyra timmars sömn sätter sina spår. Det gör dom faktiskt....
Vaknade vid fem av att jag dregglade, och inte för att ni bryr er om det då haha men det får vara min önödiga information idag :P Klockan gapar och vrålar vid utsatt tid, 06:49, och när stängde jag av den då? Så klockan står på 07.29 senare när jag vaknar!
Springer ner, klär på mig tar tag i nån macka, syrrans antagligen, och halvspringer till bussen. Hade inte ens hunnit gnugga sömnen ur ögonen så det var ju inte lätt kan jag säga höhö.

Kemi, vi pratar om bindningar inom molekyler och fyfaaaan vad tråkigt! Min kemilärare var ju tom trött så varför skulle inte vi elever vara det? :P
Somnade nästan och BÅDA ögonlocken började rycka som attan alltså! Hemskt! Hahah!
Och den här veckan är ju slappvecka för oss NV-are så jag hade bara kemi och fysik. Kemin började kvart över åtta och slutade kvart över nio.
Fysiken började ett... fyra timmar håltimme och jag tänkte vara effektiv där! Spanskan har jag gjort mer än hälften och sen engelskan. Tråkigt, ja! :P

Okej men vad var liksom min poäng med hela detta inlägg då? På Ulvesund hade vi bärbara datorer, men inte på Ullvi och det är en jävla omställning ska ni veta haha! Att gå från att skriva praktiskt taget allt på dator till att skriva för hand är ju som att lära sig dricka syra. Överdriven jämförelse men ni fattar va? :)
Så jag har nu upptänckt att jag har världens fulaste kråkfötter. Den första meningen blir någorlunda snygg men sen går det uppför. Handen blir liksom slapp och jag vetefan vad som händer sen haha!
Och här har ni mitt bevis!



Men jag tycker änså mina problem har varit obefintliga idag :P

Skriv med egna ord
Postat av: Pinar

Heheh:D

2008-11-11 @ 17:51:53
URL: http://nooshis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0