Lugnet efter stormen...

Nu är det bara jag, brorsan och hans kompis hemma. Morsan och syrran åkte iväg för nån halvtimme sen och det var fan på tiden! Min syster har en sån där fantastisk förmåga att få min morsa att gå i taket. Bara hennes närvaro gör morsan lite galen, men hey, det är det systrar är till för, eller? :P
Iaf, syrran skulle till hockeyträningen (jag vet, skulle vilja se henne om fem år i full utrustning HAHAH) och hon ville ha ett stort sugrör till vattenflaskan. Hon var envis och morsan hade bara sina vanliga korta stubin idag så efter några minuter håller de på att döda varandra i köket.
Syrran ger efter och skippar sugröret och hon har nu plötsligt ''tappat bort'' sina vantar...

Jag borde få betalt för att gå igenom det här varje dag...



Skriv med egna ord
Postat av: Pinar

Neej systrar ar inte till för det :O! Hon ar sakert jattego' i vanliga fall ^^

Ha en wünderbar lördag :)

2008-11-01 @ 11:43:37
URL: http://nooshis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0