Limbo

Känns som om jag gått runt i limbo hela dan. Liksom fast mellan det döda och det levande. Konstig känsla men sen så är det ju måndag också...aaahhh!

Den där teatern på svenskan...seriöst. Det är inte sant hur oseriösa vi är. Men sen kan det ju liksom vara en del av pjäsen. Vi är så jävla KASSA att det blir lite småroligt. Men har väl inte orkat gå och grubblat på det med tanke på mitt matteprov imorgon. Det är ju liksom halvt avgörande för slutbetyget nu till vintrn. Tre prov totalt. 3 poäng från MVG på det första och nu till det andra. Det sura med det andra provet var självklart att jag var så nära men sen en sak till. För att få MVG skulle man ha x antal VG/MVG poäng. Jag hade tillräckligt många, till och med mer, men jag hade för lite G-poäng. Vet inte om jag kan förlåta mig för det haha! :P

Men nu imorgon är del ändå dags. Jag har inte ångest jag är deprimerad. Och sen som pricket över i:et så försökte en trea sno mina matteböcker och miniräknare. ''Ooooj, vems kan det här vara?'' säger hon och drar dom saaakta till sitt skåp. Seriöst, hon kunde verkligen vara mer diskret :P

Och sen så har jag inte kunnat smsa på hela dan. Varken i skolan (Men det förvånar mig inte. Skolan är ju fan bepansrad!) eller ute. Inte ens i Kungsör går det. AAAHH! Nu när jag äntligen laddat på med pengar så går det inte att smsa!

Det har fan inte varit min dag idag...

Skriv med egna ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0